30/9/14

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE "INTERSECCIONS"

Demà presentaré el llibre de recull de relats "Interseccions", del qual ja us havia parlat fa un temps en aquest mateix bloc. Una editorial mallorquina de nova creació, Ifeelbook editors, ha cregut en aquest projecte i l'ha assumit com el seu tercer llançament editorial, després d'haver tret pels volts de Sant Jordi "Palma, crònica sentimental", excel·lent recull d'impressions sobre aquella màgica ciutat de Climent Picornell, geògraf i escriptor nascut a la mateixa Palma, i més tard "La panda de los dedos de oro", una molt interessant novel·la del periodista Jordi Bayona que recrea magistralment el submón nascut al voltant de l'especulació urbanística que ha patit l'illa balear .

Ara li arriba el torn al meu llibre, i el presentaré al meu estimat Centre de Lectura, ni més ni menys que a la Sala Miquel Ventura de la seva noble biblioteca. M'acompanyarà en aquest acte una representació de l'editorial que porten Miquel Horrach i Josep M. Pijuan, i el meu amic escriptor i blocaire també Ignasi Revés.

He d'agrair especialment la intervenció d'una altra blocaire, Sandra Domínguez Roig, al bloc "Papallones en la llum" de la qual vaig trobar la referència de l'aparició d'aquesta editorial.

No cal dir que esteu tots convidats i que serà un plaer trobar-vos a tan bell espai. I, si no podeu, em farà igualment feliç que continueu comptant-me entre els amics de la xarxa.




8 comentaris:

  1. Felicitats! Que vagi molt bé. Quan pugui me'l compro.

    ResponElimina
  2. Que vaja bé. I moltes felicitats, segur que val la pena.

    ResponElimina
  3. ais!!.Ho sento Eduard ,, ho he vist massa tart , m´hagues agradat asistir.hi .i poder-te saludar .Em sap molt de greu , .molta informació em passa per alt ,n.hi ha moltissima i no donc l´abast . Que et sigui un dia precios !!!

    ResponElimina
  4. Moltes felicitats, Eduard, i que tinguis èxit i satisfaccions amb el nou llibre. Es veu que les interseccions estan de moda, perquè l'Eugeni Perea també va treure "Quadern d'interseccions". Així, interseccionats és com passem la vida entre tants camins i cruïlles que, espero, ens augmentin el plaer de llegir.

    ResponElimina
  5. Moltes gràcies a les quatre! us compto com si haguessiu vingut.
    Va ser un acte entre íntim i multitudinari, una cosa difícil de descriure.
    Podeu llegir el magnífic text que va servir de base de la presentació que va fer el meu amic Ignasi Revés al seu bloc: http://bplana.blogspot.com.es/2014/10/interseccions-i-relleus.html
    (Se'm veu a la fotografia amb la meva filla Aleida, que va llegir un dels relats que integren el llibre)

    ResponElimina
  6. Felicitats post presentació, Eduard! M'alegro que hagi anat tan bé. A veure si me'l compro i me'l llegeixo (que moltes vegades compro i no llegeixo, aixxx). Relats i relleus de l'Eduard a cal Ifeelbook, sona molt bé!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són 160 pàgines, Gemma... Aquest te'l llegiràs!-)
      Molt agraït, una abraçada.

      Elimina
  7. Veig que està a llibreries mallorquines... Es pot comprar a Barcelona, ja? i online?

    ResponElimina